Monday, February 21, 2011

TAHNIAH GMUKM~!!! tahniah juga kepas PRO-M UNIMAS,USMKK,USM penang,UKMKL,UKM bangi, UM,UPSI krn menang



 
UTAMAKAN ISLAM DALAM PELAJARAN,DALAM POLITIK,DALAM PIMPINAN,DALAM SEGALANYA~!!
Alhamdulillah, seinfiniti kesyukuran dipanjatkan kepada Allah s.w.t kerana telah memberikan kemenangan kepada pihak Gabungan Mahasiswa UKM (GMUKM) setelah 7 tahun berada di bawah pemerintahan pihak Aspirasi.


Keputusan ini telah diumumkan lebih kurang pukul 12 tengah malam di Dewan Gemilang, UKM Bangi. |sila semak keputusan Pilihan Raya di sini|


Secara keseluruhannya, GMUKM telah memenangi majoriti 22 kerusi daripada 37 kerusi yang dipertandingkan.

Untuk kerusi Umum 1/2, GMUKM telah memenangi 2 daripada 7 kerusi manakala bagi kerusi Umum 3/4, GMUKM telah membolot semua 5 kerusi yang dipertandingkan. Bagi kerusi fakulti di UKM Kampus KL pula, kita telah memenangi kerusi untuk Fakulti Farmasi dan Fakulti Perubatan Tahun 1 & 2 serta Tahun 3 & 4. 

Tahniah dan takziah diucapkan kepada mereka yang telah berjaya memenangi kerusi yang dipertandingkan.Apa yang paling penting adalah untuk kita mengisi kemenangan ini, bukanlah semata-mata untuk mengecapi kemenangan sahaja.Diharapkan kepada semua, barisan Majlis Perwakilan Pelajar yang baru untuk sesi 2010/2011 dapat menjalankan tugas dengan baik dan amanah.

~ber-GM lebih baik~
Gabungan Mahasiswa UKM

4 comments:

  1. SEDIH!!!!!!!!!!SAYA SGT2 SEDIH!!INI UJIAN KAMI DI UMS...SOBS3..KEJAM!!WAAA

    ReplyDelete
  2. xpe2.. even ums kalah,at least kta dakwah scra indvdu tnpa guna jawatan.. semaikn nilai2 islamic n progrm2 islamic..

    ReplyDelete